søndag 17. januar 2010

Kreativ blogger :o)

Jeg har fått en veldig hyggelig award fra Grethe. Hun ber om at jeg skriver 7 ting om meg selv og sender den videre til 7 kreative bloggere.



Her kommer de 7 ting om meg:

1. Jeg bor på landet på et deilig sted
2. Jeg er veldig glad i hunder - særlig de snille
3. Jeg syns baksnakking er fornedrende - også for de som snakker !
4. Quilting er min store hobby :o)
5. Grønt og Lilla er yndlingsfargene mine
6. Jeg er glad i å reise
7. Intelligens er bra!

Og her er syv jeg har lyst til å sende denne awarden til:

1. Anne-Mette
2. Anne
3. Tone
4. Englating
5. Julia
6. Peg
7. Bente

5 kommentarer:

  1. Tak for den søde award - jeg må lige tænke lidt, inden jeg lægger noget på bloggen.
    Jo, din mail er kommet frem - der hul igennem ;-). Du hører fra mig.
    God rest-søndag.

    SvarSlett
  2. Så hyggelig at du synes det var hyggelig med award.
    Klem fra meg :o)

    SvarSlett
  3. Thank you, I am honoured with your award.
    Julia ♥

    SvarSlett
  4. Tack så mycket för den fina awarden. Jag ska naturligtvis lägga ut på bloggen bara jag har kommit på 7 saker om mig själv..

    SvarSlett
  5. Tusen takk for Awarden :-)
    Det var hyggeleg.

    SvarSlett

Velkommen :o)