torsdag 10. desember 2009

5. BOM ------ huh



Okay, jeg ser atpåtil selv at jeg har nok å gjøre i 2010.
Den 5. BOM er ottebladsrosen fra Lappemakeriet, i fargevariant GUTTABOYS. Jeg har sydd et teppe i dette mønster, er igang med et til - med mindre stjerner - og har ikke engang begyndt på dette...... MEN det er såååå fint, og med masse gutter i huset var det ingen vei utenom !!!
Og ikke nokk med det. 2010 ambisjonene kommer til å fortsette for det er fler BOMer endnu i skapet - gisp!
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Hold da op, du har godt nok mange BOM. Den svaghed jeg også, har lovet mig selv ikke at starte på flere lige nu.

    SvarSlett
  2. Jammen har du mange BOMs. Men du er nå kommet igang med endel. Mine ligger uåpnet i bokser. Ser på de og tenker at jeg må se å komme igang, men det er vanskelig. Du får ha lykke til, og det siste med åttebladsroser ser skikkelig fint ut. Ha en fortsatt fin førjulstid.

    SvarSlett
  3. Hei, lenge siden sist. Håper du har det bra?
    Nok en flott BOM. Godt vi har arbeider inn i 2010.
    Ønkser deg en fortsatt fin helg :0)

    SvarSlett

Velkommen :o)