onsdag 19. januar 2011

Whats up ?

Heisan - det er vist litt stille på bloggen.... Men jeg koser meg fortsatt med mitt stjerneteppe :O)
Jeg har tenkt litt på om jeg har noen spesielle mål for i år. Siste år proglamerte jeg jo at jeg skulle sy BOMer --- og hva ble det til; en BOM ferdig, en nesten ferdig og en hvor jeg har sydd noen flere blokke. Resten er urørte !
Til gjengeld fikk jeg startet på en rekke nye prosjekter, og produserte ikke mindre enn 26 finishes. Det er vel ganske bra :O)
Så året skal ikke ha et tilsvarende mål - jeg skal bare kose meg med min hobby......
 Men det er noen ting jeg godt kunne tenke meg å "kose ferdig":
Snowman collector
Quiltegjengens round robin
Kariduken
Lille scnibbles duk
Buggy wheels teppe
Det får holde, selv om det er plenty andre UFO er i stakken......
Forresten har jeg startet på et nytt prosjekt - skal holde det hemmelig litt enda, men her er et utdrag av 1 blogg.

 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen :o)