onsdag 3. februar 2016

Hexie Kisses

Dette teppe var altså virkelig ikke planlagt. Jeg var på kurs med Jen Kingwell i september. Jen's quilter har inspirert meg riktig meget og i tillegg  hadde jeg så lyst å prøve hex'n'more linjalen. På besøk hos min nydelige venninne Anna-Malin, blev det to fluer i et smekk...... Og plutselig hadde jeg skåret masse hexier i noen nydelige pasteller i grønt, lilla, rødt og grått.


Synes jeg var nødt til å ha tre krysser i høyden for effektens skyld, men det blev et høyt teppe: 245 cm faktisk.
Det ligger en deilig silkevatt i og jeg har quiltet enkelt med kurvet rettsøm. Påbegynt nov 2015 og avsluttet feb 2016.

1 kommentar:

  1. Fantastiskt!
    Kul att få se ett "mönster" som jag inte sett tidigare.
    Och Din färgsammansättning är härlig, tycker jag.

    Dollandesign

    SvarSlett

Velkommen :o)