søndag 7. februar 2010

Hemmelig sying


Jeg har sydd litt i helgen, men ikke så mye. Det var dels en pute gave og dels siste del av Lills round robin. Den skal være ferdig om 1,5 uke, og jeg kan naturligvis ikke vise den på bloggen.
Igår var jeg sjåfør for gutten det meste av dagen, og i tillegg bryggede jeg på en god gammeldags hovedpine (helt sikkert for mye jobb siste uke ...).
Istedet for å se på nye møbler ble det derfor en rask tur innom Lille Stasjon på hjemveien fra Lekeland hvor det var bursdag for noen av 9-åringens klassekammerater.
Det var ikke noe dårlig besøk. Selv om det hadde vært salg både fredag og lørdag frem til jeg kom kl 13.45, var det MANGE godbiter igjen. Jeg fløy derfor rundt i 15 min og samlede biter inn med armer og bein. Det meste av det på bildet fikk jeg for 500 NOK - det er ikke dårlig!!
Det ligger et par godbiter i forkant som hadde landet i postkassen sammen med det grønne stoffet. Det grønne måtte jeg bestille på nett fordi det passer til en av mine mange BOMer og da det var mer plass i konvolutten ble de gråblå stoffer med på reisen ;o)

2 kommentarer:

  1. Sikke nogel fine indkøb du fik gjort. Forhåbentlig er du blevet din hovedpine kvit og så glæder jeg mig til at se RR'erne. Det ville være spændende at se alle.
    Jeg har mest strikket i weekenden. Mine fingre er så ømme med fingerrevner, hvor jeg skal holde nålen.
    Mange hilsner
    Anne-Mette

    SvarSlett
  2. Sikke nogle fine stoffer, det bliver spændende at se det hemmelige projekt.

    SvarSlett

Velkommen :o)