lørdag 20. februar 2010

Round Robin igjen - siste runde


Det har vært mye jobb denne uken, og bare litt tid på syrommet. MEN onsdag kveld var det møte i Quiltegjengen. Vi fikk deilig mat, og så ble spenningen fra siste runde av Round Robin utløst. Dere skal få et bilde av hele duken om ikke så lenge, men her er en smakebit, hvor dere kan se midten og litt av alle runderne..... Jeg er superfornøyd med resultatet og det har vært kjempegøy! Nå er det lørdag - og det står innkjøp og maling på programmet, dernest håper jeg det kan bli en time eller to til sying :o)

4 kommentarer:

  1. Det ser rigtig lovende ud. Jeg glæder mig til at se den fulde RR.
    God weekende og mange hilsner herfra, hvor det er tøvejr.
    Anne-Mette

    SvarSlett
  2. Det ser spændende ud, glæder mig til at se næste billede.

    SvarSlett
  3. Dette ser veldig spennende ut!

    SvarSlett

Velkommen :o)