fredag 8. mai 2009

Det blå prosjekt

 
Selv om jeg er quiltegal er det umuligt at lage noe nytt som kan vises på bloggen annenhver dag - ihvertfall med familie, hund og full jobb..... Men jeg har jo masser av koselige bilder på lager av quilter som allerede er ibruk. Noen av dem skal dere få se på bloggen. Her kommer et ganske stort prosjekt som jeg startede på i høsten 2006. Vi var tre veninder som gikk igang sammen, og så har de tre tepper utviklet seg i forskjellig farge og hastighet. Mitt ble ferdig i desember. Det er mye håndsøm og egentlig var det meningen å håndquilte. MEN det er jo så mange spennende quilter som venter på å bli sydd, så teppet gikk til Merete for quilting. OG DET VAR LURT - for heldekkende sommerfugle loops fikk teppet til å bli nydelig og gav helhet. Værsågod å ta en titt.....
Posted by Picasa

7 kommentarer:

  1. Jøss, den var fin! Alldeles nydeleg både i fargar og mønster.

    SvarSlett
  2. Det var jo et lekkert teppe du hadde sydd her:-)

    SvarSlett
  3. Har bare hørt snakk om dette teppet, det ble jo kjempe fint. Så lekre blåfarger, flott håndarbeid og quiltemønster. Fint at du legger ut bilder av ting du har laget før også, det gir glede og inspirasjon.

    SvarSlett
  4. Det var flott! Nydelige farger. Gleder meg til å se mere av dine quilter.

    SvarSlett
  5. Det var eit nydelig teppe. Du syr mykje fint. Ha ei god helg.

    SvarSlett
  6. Nydelig teppe - har lenge siklet etter å sy dette, men har ikke kjøpt mønsteret enda.

    SvarSlett
  7. Dette teppet var fantastisk flott. Er det eigen design eller går det an å få kjøpt mønster ein plass. Helsing Jofrid

    SvarSlett

Velkommen :o)