søndag 24. mai 2009

Hagedag og langhelg

Det har vært langhelg - deilig.... Vi tok campingvognen med til Sverige så den ble luftet litt. Der var det full sommerstemning og vi spillet minigolf, spiste god mat og var ute til 22.30.

Desverre vågnet vi opp til regn, og vi ble enige om å handle litt mat og kjøre hjem igjen. Vel hjemme var det vaske og ryddedag på lørdag og litt kaffe hos naboen. Sammen forsøkte vi oss på fargelegging av stitcheri motiv. Skummelt å legge farge på noe som allerede har blitt fint, og som det er mye jobb i. Nå er det gjort, og snart skal dere få se bilde av det også....


Idag har det vært hagedag. Jeg fikk en masse små baby blomster fra min nabo (skud fra gode stauder). De ble plantet, men først måtte jeg jo lige en tur på to gartnerier for å kjøpe endda en rose til roseprosjektet og ikke minst litt god jord til staudene. Jeg plantet helt til 20.30, så helgen har blitt godt utnyttet......

Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Høres ut som om du har hatt en flott langhelg og fått utrettet mye:-) Selv har jeg vært i Gøteborg og hatt det toppers!

    SvarSlett
  2. Dette hørtes ut som en herlig helg.
    Det er alltid så hyggelig å få planter av venner, håper de vil gro og trives.
    Kanskje vi snakkes torsdag! - jeg vet ikke sikkert om jeg kan komme :0)

    SvarSlett
  3. Dejlig weekend I har haft :-) Må sige du har udnyttet den fuldt ud...
    Glæder mig til at se dit rose-projekt og hvad ellers der er sket deroppe når jeg næste gang kommer derop :-)
    Knus Hanne

    SvarSlett

Velkommen :o)