søndag 29. november 2009

2010 må bli BOM år !


Jeg tror jeg er igang med 5 eller 6 forskjellige BOMer. A primitive garden (bildet) er den siste av de innkjøpte vidundere. Jeg skal presentere de andre etterhvert. Jeg har besluttet at 2010 må bli året med fokus på å gjennomføre noen av disse vidunderlige prosjekter. Jeg har jo veldig lyst på å se de ferdige resultater....

De øverige prosjekter befinder seg i forskjellige stadier, allt fra å mangle den siste quilting og lukkekant, til å være halvveis, såvidt påbegyndt og 3 er slett ikke åpnet. Helt sikkert at 2010 kan bli et travelt år uten de helt store nyinnkjøp ---- selv om jeg allerede nå har identifisert to nye BOMer som jeg har lyst på :o)
Posted by Picasa

10 kommentarer:

  1. Dette var flott, gleder meg til å se den ferdig. regner med at du tar den med på et møte i LierQuilten.

    SvarSlett
  2. Kjekt å høre at det er flere som handler mer enn en får tid til å gjennomføre. I hvert fall etter planen. Jeg har også mange forskjellige BOM, og som deg håper jeg å komme igang med noe i 2010 i hvert fall. Lykke til med alle.
    Ha en fin 1.søndag i advent.

    SvarSlett
  3. Det var et nydelig teppe! Mye arbeid, men så flott når det blir ferdig :o) Håper å få følge med på fremdriften her på bloggen.
    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  4. Annelise det er bare så smukke , ha' en god uge knus fra DK

    SvarSlett
  5. Hei!! Den siste BOM `en din er kjempespennende... Det er fristende å sette igang, men kanskje ikke alltid like lett å bli helt ferdig?? Men lykke til, jeg skal følge med!! Hilsen AnneK:-)

    SvarSlett
  6. Hei igjen!! Hvor har du bestilt A primitiv garden!! Har funnet den til 19.95 $ PR MND, men da vet jeg ikke hvor mye det blir i frakt. Hilsen AnneK:-) quiltefia@gmail.com

    SvarSlett
  7. Hei!
    Så kjekt at du ville være med på min lille konkurranse;)

    Herlighet for et innviklet mønster - jeg bøyer meg i støvet for alle som har tålmodighet til slike ting!

    Ha en fin kveld, og uke
    klem, I

    SvarSlett
  8. Wow denne gleder jeg meg til å se fremgangen på utrolig flott

    SvarSlett
  9. Beautiful!!!
    Karen
    http://karensquilting.com/blog/

    SvarSlett

Velkommen :o)