mandag 2. november 2009

Lite søm før 2010 ...

Det foregår mye denne høst, det er høy aktivitet i tilbygging på huset. Det betyr mye mindre tid til å sy og til å blogge. Jeg er innom inn imellom og ser det fine dere andre legger ut, men det blir ikke mye på meg. Jeg har kjøpt inn noen herlige prosjekter som jeg skal sy i fremtiden, men det blir ikke mye tid til sying på denne adresse før en gang ut i det nye år. Litt håndsøm får jeg til innimellom. Se disse koselige nisser som jeg kjøpte mønster til på siste quiltemøte. Her håper jeg å få ferdig et lille prosjekt innen jul. Det andre på bildet er et acuquilt skåret hjerte som går med i samme prosjekt.
Det spennende prosjeket til høyre er en ny BOM som jeg har vært så letsindig å innkjøpe. Det er et sykt stort og dristigt prosjekt, men jeg er vild med mønsteret, så det er bare å klø på........ Mer kommer sikkert etterhvert som de enkelte blokke blir ferdige.

Til min kjære søster - jo da, vi lever fortsatt. At telefonen ikke blir tatt, og at det ikke er liv på sjokoquilt betyr bare at det jobbes med utbyggingen. Det er mye jobb, og jeg forsøker å ta så mye husarbeid og barnepass at samboer kan være mest mulig med i byggeprosessen......


Her er et lille glimt av helgens innsats. Her er det nesten 200 panelbredder i 4-6 meters lengde som har blitt malt - det er ikke noen lille jobb, det. Herlig å være ferdig.
Gleder meg til byggeriet er ferdig og jeg kan begynne å innrette og dekorere med quilter i det nye hjemmet ;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen :o)