fredag 24. juli 2009

Københavner ferie...

Jeg er på ferie hos min søster i København. Vi har hygget oss, vært på Dyrehavsbakken, på museum og spist is i Rungsted havn. Vi har også besøkt noen danske veninder - vi har vært til Banko (og vunnet) og ikke minst har vi set på og laget perlearmbånd. Jeg tror at navnet SMYKKE-OLSEN passer meget godt.

Hun har blitt like gal med armbånd og smykker som jeg er med quiltingen - og det sir ikke så litt.
Jeg er nesten ferdig med det første stitcheri til eventyrteppet, men det gikk ikke så rask som jeg trodde. Jeg tok med fem - he he !!!!

3 kommentarer:

  1. Litt av et utvalg av smykketilbehør her ja,du kommer hjem med masse flott smykker nå eller:-)

    SvarSlett
  2. Hei igjen :0)
    Takk for hyggelig samtale i København. Fin butikk du anbefalte, lager et innlegg om det til uka.
    Du av meg så mange flotte perler og "stæsh......"
    VET at dere har det toppers - fortsett med det.
    Fortsatt god juli..

    SvarSlett
  3. Hei igjen. Jeg har fått en søt bamseaward som jeg har lyst til å dele med deg, den ligger på bloggen min.

    SvarSlett

Velkommen :o)