lørdag 3. april 2010

Jeg har fått en pokal !!


Det er en hyggelig award som kommer fra Tone. Med den følger en forventning om:

* Kopiere awarden til bloggen
* Linke til den man har fått den av
* Fortelle 7 interesante ting om seg selv
* Sende den 6. videre til 7 andre bloggere

Her kommer så 7 interesante fakta om meg:

1. Jeg har noen kilo for mye, men 10 av dem har blitt borte siden november
2. Jeg elsker å sy
3. Jeg er glad i mann og barn
4. Jeg forsøker å lære min hund å gå i sik sak baklens
5. Jeg har netop overgått min egen forventning til hva jeg kan finne på å sy
6. Jeg slapper allerbest av når jeg leser en god bok
7. Jeg er uforbedrelig tidsoptimist

Det er så mange inspirerende blogger. Jeg har valgt å videresende til følgende hyggelige damer:

Grethe
Hanne
Hanne
Siv Hege

Lappedamen

Lappeklip

Bodil

2 kommentarer:

  1. Nej men TACK kära du för att du gett Awarden åt mej, vilken överraskning!!!!!
    Önskar dej en underbar fortsättning på påskhelgen!
    Klem från Lappeklipp

    SvarSlett

Velkommen :o)