fredag 16. april 2010

Quiltet ...

Det har vært litt stille fra meg. Jeg har hatt det travelt, fått sydd litt og reist med jobben. Jeg var i Frankrike hos en leverandør som har forbedret seg mye... da er det herlig å jobbe. I tillegg ble det en skikkelig gourmet tur, med veldig god mat. Jeg smakte snegle for første gang i mitt liv, og det var faktisk allright!
Her kommer et glimt mer av mitt glade sommer-i-hagen teppe. Jeg fikk quiltet teppet mitt hos Merethe med mønsteret POP CORN .... Holder på med lukkekant. Her ser dere mønsteret på teppet - tror det kommer mye bedre frem når dere ser helheten. Den kommer om noen dager.

2 kommentarer:

  1. Så lekkert, kos deg meg lukkekanten. Klem

    SvarSlett
  2. DET ser Rigtig flot UD, fine Farver du Advocate valgt Til tæppet OG bøde Stoffer

    SvarSlett

Velkommen :o)