mandag 19. april 2010

Jeg blir så glad...


Jeg har en del quiltebøker. Det er herlig inspirasjon, og jeg ser i de ofte. Når jeg syr noe fra de gir det en deilig tilfredsstillelse, selv om det bare er et fåtall jeg faktisk har sydd modeller fra.....
Men bøkene til Kim Schaeffer har jeg benyttet flittigt. Jeg så den første bok siste år (flower festival), kjøpte den straks og sydde fra den. Dernest kjøpte jeg denne boken og "det skøre og glade" prosjekt jeg holder på med nå er etter model i denne bok. Dere kan se den på bokens omslag, men da i noen helt andre farger. Det er gøy å se hvordan et teppe blir forandret med annet stoffvalg. Mangler bare et par meter med lukkekant, så er jeg ferdig.
Ellers har jeg sydd noen blokke fra noen av mine BOMer i helgen. Bilder kommer senere :O)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen :o)