tirsdag 1. juni 2010

Holder på med quilting ...


Jeg er igang med quilting av snømann prosjektet - det er SVÆRT og det blir sååååå deilig å bli ferdig. Selv om jeg ikke er ferdig med quilting inne i blokkene er alle rammene nå ferdige og jeg valgte igår å få litt avveksling ved å sette på lukkekant. Det gikk med ikke mindre enn 9 remser til lukkekant. Det blir et mareridt å sy til for hånd, men et skridt av gangen, så kommer jeg vel i mål.
Ellers fikk jeg pakke i postkassen på lørdag (en stoffhaug) og neste blokk av Primitive Garden. Jeg gleder meg til å gå igang med den, men den må vente til vinteren (snømennene) er over :O)

Ellers holder jeg på med håndquilting av løper som du kan se her .... (Siste bilde fra medlemsmøtet 5. mai)

1 kommentar:

  1. DET ser flot UD DIT snemandstæppe, DET VARER jo længe inden DET SKAL Brugge, sa KAN DET JO be du ER nået på blive Færdig

    SvarSlett

Velkommen :o)